joi, 16 mai 2013

Dacia, marca auto în care românii au cea mai mare încredere



Publicatia Reader’s Digest a anuntat rezultatele studiului Trusted Brands 2013, realizat în fiecare an în douăsprezece tări europene. Pentru al patrulea an consecutiv, Dacia a fost desemnată marca auto în care românii au cea mai mare încredere. 

 Cea de-a treisprezecea editie a studiului care explorează tendintele consumatorilor români si europeni a consolidat pozitia unor branduri, dar a adus si schimbări de preferinte în ceea ce priveste piata românească. Dacia a cunoscut o crestere constantă de-a lungul celor patru ani în clasamentul încrederii clientilor români, înregistrând în 2013 un procent de 22,4% în 2013, de la 16,5%, în 2010. Românii au ales Dacia înaintea unor mărci de notorietate, cum ar fi Volkswagen sau Mercedes. 

Studiul Trusted Brands 2013 a fost realizat prin corespondentă, în mod concomitent, în 12 tări europene, inclusiv în România. Publicatia Reader’s Digest a expediat 177.500 de sondaje cu întrebări deschise, lăsând posibilitatea consumatorilor să aleagă între mărci internationale, comercializate pe mai multe piete, dar si mărci locale. 

Pentru mai multe detalii asupra studiului Trusted Brands 2013, vă invităm să vizitati site-ul www.rdtrustedbrands.com



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu