La
sfârşitul lunii martie 2013, Registrul Auto Român a reînnoit
certificatul ISO 9001 pentru Automobile Dacia. Recertificarea, cu cea
mai recentă versiune a standardului de management al calităţii, ISO
9001: 2008, privește activitățile de: proiectare, fabricație de
vehicule, organe mecanice și piese de schimb, colectare și expediere de
piese de schimb și piese pentru fabricarea de vehicule în alte uzine,
dar și comercializare de vehicule și servicii post-vânzare, desfășurate
pe platforma Mioveni și prin filiala Renault Commercial Roumanie
(inclusiv Centrul de Piese de schimb de la Oarja). Ea atestă progresele
importante realizate de către companie, în domeniul calităţii, atât la
nivelul proceselor de management, cât şi la nivel operaţional, fie că
este vorba de activitatea industrială sau comercială.
“Recertificarea ISO 9001 reprezintă confirmarea sistemului de management al calității Dacia și a eforturilor angajaților pentru aplicarea unor metode de lucru riguroase. Calitatea Dacia a fost deja recunoscută de către clienții și mass-media din România și din Europa, iar acest lucru este confirmat în numeroasele premii acordate în ultimii ani. Toate vehiculele fabricate la Mioveni au ADN-ul Dacia: un raport imbatabil preţ/spaţiu/prestaţii şi o fiabilitate dovedită. La fel şi organele mecanice și piesele de schimb fabricate aici. Preocuparea noastră cotidiană este legată de calitate, performanţă şi competitivitate”, a declarat Jérôme Olive, director general Dacia şi Renault România.
Adoptarea unui Sistem de Management al Calităţii reprezintă o decizie strategică a oricărei companii care îşi doreşte să evolueze constant pentru a răspunde aşteptărilor clienţilor săi. Dacia a obţinut pentru prima oară confirmarea sistemului său de management al calităţii în 1998, aceasta urmând să fie reînnoită de către Registrul Auto Român la fiecare trei ani.
Sursa: www.daciagroup.com
“Recertificarea ISO 9001 reprezintă confirmarea sistemului de management al calității Dacia și a eforturilor angajaților pentru aplicarea unor metode de lucru riguroase. Calitatea Dacia a fost deja recunoscută de către clienții și mass-media din România și din Europa, iar acest lucru este confirmat în numeroasele premii acordate în ultimii ani. Toate vehiculele fabricate la Mioveni au ADN-ul Dacia: un raport imbatabil preţ/spaţiu/prestaţii şi o fiabilitate dovedită. La fel şi organele mecanice și piesele de schimb fabricate aici. Preocuparea noastră cotidiană este legată de calitate, performanţă şi competitivitate”, a declarat Jérôme Olive, director general Dacia şi Renault România.
Adoptarea unui Sistem de Management al Calităţii reprezintă o decizie strategică a oricărei companii care îşi doreşte să evolueze constant pentru a răspunde aşteptărilor clienţilor săi. Dacia a obţinut pentru prima oară confirmarea sistemului său de management al calităţii în 1998, aceasta urmând să fie reînnoită de către Registrul Auto Român la fiecare trei ani.
Sursa: www.daciagroup.com
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu