Lansat in 1990, Clio a marcat istoria Renault cu 11,5 milioane de vehicule vandute in peste 115 tari. Obiectivul celei de-a patra generatii este de a scrie un nou capitol al acestei „povesti de succes”.
Noul Renault Clio se evidentiaza prin urmatoarele caracteristici:
- Un stil senzual si emotional, rezultat din reinnoirea designului Renault, cu multe posibilitati de personalizare, atat la interior, cat si la exterior.
- Tehnologii inovative la preturi accesibile*:
- Aplicatie R-Sound Effect, sistem Renault Bass Reflex;
- Cutie automata cu dublu ambreiaj EDC si 6 trepte de viteze;
- Renault R-Link, tableta cu ecran tactil integrata si conectata.
- O adevarata placere de a conduce datorita unei game de motorizari care vizeaza leadership-ul pe piata in ceea ce priveste consumul si emisiile de CO2, cu:
- Motorul Energy dCi 90 (3,2 l / 100 km si 83 g CO2 / km**).
„Noul Clio reprezinta un punct de referinta. Acesta propune multiple inovatii tehnologice, iar designul sau reprezinta o schimbare majora fata de modelele precedente.”- Carlos Tavares – Director General de Operatiuni.
Renault celebreaza lansarea Noului Clio printr-o campanie digitala interactiva si inovatoare care cuprinde doua etape principale:
- din 3 iulie, pe www.clio.renault.ro, veti putea admira Noul Renault Clio din toate unghiurile, cu poze si materiale video;
- din 16 iulie, Renault va invita la un veritabil test virtual cu noul model prin intermediul unui film interactiv.
Campania va putea fi accesata de pe diverse device-uri: PC, tableta si smartphone.
* In functie de nivelul de echipare
** Consum si emisii omologate.
Sursa: Renault Romania
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu