luni, 25 iunie 2012

Renault cauta si premiaza 100 de ambasadori ai valorilor olimpice!




Renault Romania, sponsor principal al Comitetului Olimpic si Sportiv Roman la Jocurile Olimpice de la Londra, cauta 100 de ambasadori ai valorilor olimpice – 100 de oameni obisnuiti, care se ghideaza in viata lor dupa aceleasi valori ca si olimpicii romani care ne vor reprezenta la Londra: excelenta, profesionalism si fair play.


Renault isi demonstreaza sustinerea fata de sportivii din lotul olimpic al Romaniei, prin angajamentul de a premia toti medaliatii cu aur, argint sau bronz ( individual si pe echipe) la Jocurile olimpice de la Londra cu cate un automobil: Latitude, Mégane, Twingo.

Sub sloganul „Duce mai departe spiritul olimpic”, Renault a lansat o serie limitata, Renault Mégane Olympic, personalizata cu elemente grafice specifice Olimpiadei. La baza crearii acestei serii limitate a stat armonizarea perfecta dintre valorile brandului Renault si valorile caracteristice miscarii olimpice: mentalitatea de invingator, dinamismul, ambitia si spiritul de fair play.

Pentru ca spiritul olimpic nu se regaseste numai pe terenul de sport, ci si in afara lui, Renault Mégane Olympic isi doreste sa transmita valorile olimpice si oamenilor obisnuiti. Prin campania „Renault Romania cauta 100 de ambasadori ai valorilor olimpice!”, Renault isi propune sa gaseasca si sa premieze 100 de oameni care aplica spiritul olimpic in viata de zi cu zi. Campania se desfasoara pe platforma online www.megane-olympic.ro in perioada 18 iunie -12 august 2012. Cei 100 de ambasadori vor avea ocazia de a-i cunoaste personal pe sportivii care au reprezentat Romania la Londra, in cadrul Galei de Premiere ce va fi organizata in luna august, iar prin tragere la sorti unul dintre acestia va castiga o excursie la Londra.

Pentru a fi nominalizati printre cei 100 de ambasadori si a intra in Clubul Olimpicilor Romani, vizitatorii platformei online trebuie sa inscrie o poveste prin care argumenteaza cu exemple concrete din viata lor de ce cred ca merita titlul de ambasador al valorilor olimpice. Fie ca este vorba despre standardele inalte pe care le aplica in viata profesionala sau despre determinarea care ii conduce spre succes, fie ca vorbim despre curajul noilor inceputuri sau despre dorinta constanta de a fi cel mai bun, Renault asteapta povestile tuturor care pot demonstra ca aplica valorile olimpice in viata lor.

Thomas Dubruel, Director General Renault Commercial Roumanie, a declarat: “Sprijinim valorile olimpice pentru ca brandul Renault se identifica foarte bine cu ele. Pe cat de mandri suntem ca putem sustine participarea delegatiei romane la Jocurile Olimpice de la Londra, pe atat de mult ne bucura ideea de a descoperi 100 de romani obisnuiti, ambasadori ai valorilor olimpice in viata de zi cu zi. Romanii au in general o mentalitate pronuntata de invingator, de aceea avem incredere ca vom gasi oameni cu adevarat admirabili, care sa inspire la randul lor alti si alti oameni ambitiosi.”


Despre parteneriatul Renault Romania – Comitetul Olimpic si Sportiv Roman

Renault Romania este sponsor principal al Comitetului Olimpic și Sportiv Roman (COSR) și susține participarea sportivilor romani la Jocurile Olimpice din 2012 de la Londra. In contractul de sponsorizare este prevazut faptul ca fiecare sportiv medaliat cu aur, argint si bronz la Jocurile Olimpice de Vara de la Londra din 2012 va fi premiat cu un autoturism Renault. Modelele care vor fi acordate ca premii olimpicilor romani sunt: Latitude, Mégane sau Twingo, in funcție de treapta podiumului pe care vor urca.


Despre Renault

Prezent pe toate continentele, cu peste 30 de situri industriale si 18.000 de situri comerciale in 118 tari, Renault dezvolta, produce si comercializeaza o gama larga de vehicule inovante, sigure, in spiritul respectului pentru mediul inconjurator. Prin marcile asociate Dacia si Renault Samsung Motors, dar si partenerul sau strategic, AvtoVaz, Renault isi continua strategia de crestere rentabila. Renault are 128.000 de colaboratori si a comercializat peste 2,7 milioane de vehicule in intreaga lume in 2011. De 10 ani, Renault este marca nr. 1 in Europa pentru vanzarile de vehicule comerciale.


Pentru detaliile referitoare la campanie va rugam consultati regulamentul.

Sustine Campionii pe Facebook!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu