marți, 19 iunie 2012

Peste 10.000 de participanti s-au inscris pentru a sarbatori 8 ani de la aparitia Dacia in Franta


  • Cea de-a 4-a ediţie a Picnicului Dacia din Franţa a avut loc pe 17 iunie la Castelul de la Rambouillet, în partea de sud-vest a regiunii pariziene.
  • Din programul acestei ediţii nu au lipsit activităţile deja populare ale picnicului, ambianţa specifică, distracţiile în aer liber oferite gratuit familiilor, tururi ghidate ale castelului şi un concert excepţional cu artişti ai anilor ’80.
  • La eveniment s-au înscris peste 10.000 de participanţi la întâlnirea anuală pe care posesorii de vehicule Dacia nu trebuie să o rateze, astfel că evenimentul a fost un succes.

Dacia: un fenomen social

Într-o perioadă scurtă de timp, marca Dacia a reuşit să strângă în jurul ei o adevărată comunitate a clienţilor care nu ratează nicio ocazie de a se reuni. Deoarece proprietarilor Dacia le place să se cunoască, aceştia răspund „prezent” cu fiecare ocazie pe care o au. Pe forumurile de discuţii pe internet, ei sunt de două ori mai activi decât clienţii altor mărci. Şi, în spiritul Dacia, veştile circulă de două ori mai repede prin reţelele informale. Aceste discuţii, succesul comercial, diversitatea crescândă a gamei Dacia au dat naştere unui nou mod de abordare şi înţelegere a automobilului.

Marele picnic Dacia le dă ocazia tuturor acestor persoane să se întâlnească şi să comunice în jurul unor valori precum simplitatea şi prietenia. În acest an, Castelul de la Rambouillet va fi destinaţia privilegiată a clienţilor francezi. Picnicul din Franţa are loc după cel din Olanda. Cu ocazia zilei „Dacia” din Olanda, aproape o mie de participanţi s-au reunit la începutul lui iunie, în ciuda vremii nefavorabile, pe plaja d'Almere (Flevoland). În Europa, în cursul anului 2011, peste 10.000 de clienţi mândri de marca Dacia au participat la astfel de acţiuni.

Dacia: achizitia inteligenta

De câţiva ani, marca Dacia a creat o revoluţie în lumea auto. Cumpărând o maşină Dacia, clientul nu plăteşte decât pentru ceea ce are nevoie („smart buy”). Dacia înseamnă:

- un vehicul generos: la preţul mediu al unui anumit segment, clientul cumpără o maşină cu un spaţiu compatibil unui segmentul superior

- un vehicul fiabil: vehiculele Dacia sunt printre cele mai apreciate din punct de vedere al fiabilităţii şi al costurilor de întreţinere

- un vehicul simplu: uşor de utilizat, din momentul achiziţiei şi până la re-vânzare. Clientul Dacia nu-şi iroseşte timpul negociind preţul vehiculului, iar valoarea la re-vânzare a acestuia este una dintre cele mai bune de pe piaţă.

Dacia le permite celor care până acum au condus maşini la mâna a doua (adesea vechi, chiar foarte vechi – de până la 15 ani) să îşi cumpere pentru prima dată un vehicul nou, care oferă prestaţii foarte bune. O maşină Dacia este simplă, generoasă, robustă şi 100% utilă. Aceasta oferă un spaţiu interior remarcabil, la un preţ foarte atractiv, pentru care până acum se puteau achiziţiona doar vehicule second-hand. Fiabilitatea maşinilor Dacia a fost apreciată ca fiind la cel mai înalt nivel. Posesorii nu au motive de îngrijorare: costurile de întreţinere sunt reduse, iar garanţia este de 3 ani/100.000 km.

De 8 ani, Dacia este o poveste de succes in Europa

În 2011 Dacia a vândut 343.000 vehicule în Europa şi în ţările mediteraneene. Din 2004 până în prezent au fost achiziţionate aproape 2 milioane de maşini Dacia. În aceeaşi perioadă, Dacia a fost marca auto care a progresat cel mai mult în Europa. În doar 8 ani, gama Dacia s-a extins la 9 modele, dintre care cele mai recente sunt Lodgy, Dokker şi Dokker Van. În urma unui sondaj de opinie realizat în februarie în cinci ţări europene, Dacia a fost desemnată cea mai fiabilă marcă auto de pe piaţă de către cei 30 000 de clienţi care au răspuns anchetei. Aceştia s-au declarat satisfăcuţi în proporţie de 92-98%. Odată cu Lodgy, Dacia îşi însuşeşte elemente de tehnologie 100% utilă. Pentru prima dată un vehicul Dacia este echipat cu un sistem de navigaţie integrat MediaNav, cu un ecran de 7 inch – unic în acest segment, cu funcţie touch screen, priză USB/Jack şi Bluetooth® pentru audio-streaming sau telefon şi acces la playlist-ul unui dispozitiv de stocare extern. O altă noutate în ceea ce priveşte siguranţa : limitatorul de viteză şi comenzile situate pe volan.

Cu astfel de prestaţii, la preţuri imbatabile, Dacia se situează pe locul 7 în topul mărcilor din Franţa şi chiar pe locul 5 în ceea ce priveşte vânzările de autoturisme.



Sursa: www.daciagroup.com

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu