miercuri, 14 septembrie 2011

Dacia, o gama de vehicule... pentru toti!






- Adevarat fenomen in lumea auto, Dacia nu inceteaza sa surprinda si sa inoveze, ramanand insa fidela valorilor care i-au adus succesul : faptul de a propune vehicule incapatoare, simple si fiabile la cel mai bun pret.
- De la Logan si Sandero, la Duster, Dacia propune azi o gama larga de vehicule care se adreseaza, fiecare, unei categorii distincte de clienti.
- Duster este un succes in toate tarile unde este comercializat, fiind pozitionat ca un vehicul 4x4 polivalent, fiabil si seducator la un pret Dacia.



O gama larga de produse

Marca Dacia a devenit in 7 ani un succes comercial. Atractivitatea marcii a crescut in urma lansarii succesive de noi modele care au cucerit, de fiecare data, noi clienti. S-a creat astfel un adevarat cerc virtuos care se traduce printr-o buna performanta comerciala, extinderea gamei si expansiunea continua in Europa si in regiunea Euromed.

Masini pentru fiecare…

Logan, Logan MCV, Logan Van, Logan Pick-up, dar si Sandero, Sandero Stepway si, de curand, Duster, permit marcii Dacia sa propuna vehicule adaptate oricarei utilizari si oricarui tip de clienti. Istoria recenta a Dacia a fost marcata de trei mari lansari. In 2004, Logan a demonstrat pertinenta conceptului de vehicul cu un raport pret/ spatiu interior imbatabil si la cel mai inalt nivel de fiabilitate. In 2008, lansarea modelului Sandero a contribuit la instalarea durabila a unui nou comportament de cumparare, cel al „achizitiei istete”. Sandero Stepway, lansat un an mai tarziu, s-a impus rapid alaturi de fratele sau mai mare datorita stilului sau si echipamentelor de serie. In prezent, in functie de tara, Stepway reprezinta intre 40% si 60% din vanzarile familiei Sandero. In 2010, lansarea modelului Duster marcheaza un adevarat salt pentru Dacia care a dovedit ca marca poate seduce si prin design.

Gama, deja bogata in modele, propune in plus o oferta de vehicule GPL unica in Europa. Dacia este singurul constructor care dispune de o versiune GPL pentru fiecare din modelele sale. Datorita pretului avantajos si intervalului de timp scurt in care un cumparator isi amortizeaza investitia intr-un astfel de vehicul, oferta de modele GPL a Dacia ramane, in pofida incheierii in unele tari a programelor de stimulare fiscala, o optiune excelenta, ecologica si la nivelul de calitate garantat de montajul instalatiei GPL in uzina.

Gama Dacia este in prezent disponibila in peste 35 de tari, in principal in Europa si in bazinul mediteraneean. Vehiculele gamei sunt de la bun inceput concepute pentru a fi adaptate conditiilor locale din tarile de comercializare si pentru a raspunde astfel nevoilor clientilor. In primul semestru al anului 2011 au fost vandute peste 177 000 de vehicule Dacia.

… la asaltul unor noi piete

Succesul vehiculelor Dacia ii permite marcii sa-si extinda in fiecare an oferta de produse pentru a raspunde tot mai bine interesului si asteptarilor pe care se suscita. Aceasta strategie de dezvoltare proprie marcii Dacia se bazeaza pe o dezvoltare a gamei care are loc in paralel cu expansiunea sa internationala.

In 2012, Dacia va prezenta trei noutati: un nou vehicul de familie, un mic vehicul utilitar si o versiune de persoane a acestuia din urma.

Un alt eveniment foarte asteptat va avea loc in ianuarie 2013 : lansarea marcii Dacia in Regatul Unit si in Irlanda. Numaratoarea inversa pentru una din cele mai asteptate lansari de pe piata auto britanica a inceput. Vedeta acestei lansari, Dacia Duster, va fi primul vehicul e va fi comercializat in arhipelagul britanic.


Dacia Duster, un eveniment pe piata auto

Lansat in aprilie 2010, Duster, al saselea vehicul al gamei Dacia, este un succes in toate tarile in care este vandut. Salutat de catre presa, recompensat cu diferite premii si apreciat de clientii de pretutindeni, Duster este de acum o noua rerefrinta pe piata auto.



Dacia Duster, un 4x4 polivalent si seducator

Fiabil, generos si usor de condus, modelul Dacia Duster bulverseaza obiceiurile stabilite in lumea vehiculelor 4x4. Disponibil atat in versiune cu tractiune integrala cat si ca vehicul 4x2 (cu o versiune pe GPL), Dacia Duster propune un raport pret / spati interior fara egal, oferind capacitati reale de trecere in teren accidentat. Aceste atuuri i-au asigurat modelului Dacia Duster un adevarat succes comercial :

- In total : peste 150 000 Dacia Duster inmatriculate de la lansare,
- In Europa, peste 70 000 Dacia Duster vandute numai in primul semestru 2011,
- In Franta si in Germania, SUV-ul Dacia afiseaza 27 400 si, respectiv, 12 000 unitati vandute in primul semestru 2011.

Atuurile modelului in materie de pret, spatiu interior, calitate si buna valoare reziduala sunt subliniate de numeroase recompense:

- Premiul „Autobest 2011” care recompenseaza, in Europa de Est, cel mai bun automobil propus pe piata in 2010,
- „Trofeul ’Argus” (la categoria vehicule de familie) in Franta, care recompenseaza Dacia Duster pentru criterii precum pretul de achizitie, costul de revenire pe kilometru, valoarea reziduala, consumul si prestatia in utilizare,
- Titlul de „Campion al valorii reziduale 2011” (categoria SUV) in Germania,
- Premiul „Masina anului” in Romania, premiu care recompenseaza vehiculul cu cel mai puternic impact pe piata auto romaneasca

Dacia Duster, masina 4x4 a anului 2011


Dacia Duster a fost ales cel mai bun vehicul 4x4 al anului 2011 de catre revista franceza de referinta „4x4 Magazine” in asociere cu TF1 Automoto.
Aspectele care au fost apreciate in mod deosebit: transmisia sa mecanica, placerea la volan si pretul.

Dacia Duster: port-drapel al valorilor marcii


Simplu, fiabil si generos, modelul Dacia Duster reflecta valorile care au creat reputatia marcii Dacia. Participarea sa la competitii sportive dar si prezenta in viata cotidiana fac din Duster un port-drapel al spiritului marcii.

Dacia Duster este angajata in competitii sportie coerente cu spiritul marcii, fie ca este vorba despre circuitele inzapezite ale Trofeului Andros cu Alain Prost (doua titluri de vice-campion), sau despre dunele desertului marocan in Raliul Aïcha des Gazelles (locurile 2 si 3 in 2011). Ultima realizare, Dacia Duster a participat in acest an la cea mai cunoscuta si cea mai dificila cursa de coasta din lume, „Pikes Peak International Hill Climb” in Statele Unite. Pilotata de Jean-Philippe Dayraut, Dacia Duster „No Limit” s-a clasat pe locul al treilea la categoria Unlimited la numai cateva secunde de cei doi tenori ai probei, ceea ce constituie o adevarata realizare pentru prima participare intr-o astfel de competitie.

Puncul comun al acestor angajamente sportive: gustul marcii pentru cursele autentice si populare, acolo unde domina ambianta si apropierea de public.

Aceasta ambitie a Dacia de a fi o marca populara, apropiata de oameni, capabila sa le inteleaga nevoile si sa ofere masini care raspund asteptarilor acestora se regaseste la toate vehiculele marcii. Mandri si convinsi de valorile marcii, posesorii de vehicule Dacia isi dau intalnire la evenimente conviviale in Turcia, Olanda si Italia.

De trei ani in Franta clientii marcii sunt invitati la un mare picnic anual. Pe 22 mai 2011, peste 7 500 de persoane (si aproape 2 300 de vehicule) s-au adunat in trei locuri din Franta.

Adaptarea in Germania a unui vehicul Dacia Duster pentru utilizarea acestuia de catre serviciul de pompieri arata sub o alta forma, daca mai era nevoie, ca vehiculele Dacia sunt cu adevarat vehicule pentru toti!


Sursa: www.daciagroup.com

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu